با هدف علمیسازی تمرینات و ارتقای سطح سلامت ورزشکاران، دوره تخصصی و مدون ورزشدرمانی در آب با حضور مسئولان استانی و اساتید دانشگاهی در محل دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی، آیین گشایش دوره مدون ورزشدرمانی در آب فدراسیون پزشکی ورزشی صبح امروز با حضور زارعی، سرپرست ادارهکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، دکتر طاهری، رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی و جمعی از اساتید برجسته و علاقهمندان به این حوزه برگزار گردید.
این دوره که به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، با هدف استراتژیک تقویت ارتباط و پیوند میان ادارهکل ورزش و جوانان، هیئتهای ورزشی و مراکز دانشگاهی طراحی شده است. برگزاری این دوره در قلب دانشگاه فردوسی مشهد، نشاندهنده عزم جدی متولیان ورزش برای بهرهگیری از ظرفیتهای علمی در جهت ارتقای توانمندی مربیان و متخصصان است.
شرکتکنندگان در این دوره، مباحث تخصصی را در دو بخش تئوری و عملی فرا خواهند گرفت. در پایان این دوره یکهفتهای، از داوطلبان آزمون نهایی بهعمل خواهد آمد و به کسانی که با موفقیت این مرحله را پشت سر بگذارند، مدرک معتبر و رسمی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران اعطا میگردد.
ورزشدرمانی در آب یکی از روشهای نوین و مؤثر در بازتوانی ورزشکاران و بهبود آسیبهای جسمانی است که برگزاری دورههای مدون آن میتواند جایگاه علمی ورزش خراسان رضوی را در سطح کشور ارتقا بخشد.
دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ - ۲۲:۲۷
دوره مدون ورزشدرمانی در آب فدراسیون پزشکی ورزشی در مشهد آغاز شد
ارسال نظر